Author Topic: Help  (Read 2902 times)

Offline mielie

• Forum Admin
  • Administrator
  • Hero Member
    • http://www.godspraak.co.za
Help
« on: August 21, 2008, 11:01:43 PM »
Indien jy hier  vir raad wil vra is jy baie welkom.  Jy kan dit selfs anoniem doen deur die inligting vir my te stuur.  Ek sal dit dan namens jou , onder my naam plaas.Dr Amanda sal die vrae beantwoord.  Sy sal moontlik nie elke dag hier kan draai nie maar sal sogereeld as moontlik al die vrae beantwoord.

Offline mielie

• Forum Admin
  • Administrator
  • Hero Member
Help
« Reply #1 on: August 21, 2008, 11:06:57 PM »
Ek het 'n jong kind wat ek alleen grootmaak nadat ek en die kind se pa een week na sy geboorte geskei is.  Sy pa dra nie finansieel tot sy sorg by nie.  Na 'n motorongeluk het ek aan 'n angsfobie begin lei.  Dit het vererger namate ek al hoe meer gewig aangesit het.  Ek weeg tans 130kg en wil amper nie meer uit my kamer uit kom nie.  my familie verstaan nie wat anngaan nie en dink ek moet myself net regruk.  Ek probeer maar is onsuksesvolen elke keer vererger dit my toestand en wil ek netnog minder uit my kamer uitkom.  ek kan glad nie in 'n kar inklim nie.  Die angs is te veel.  Ek voel dat as ek net gewig kan verloor alles sal regkom, maar hoe.  Ek kry dit nie reg nie.  

Ek gebruik al 5jaar lank  medikasie (epinutin) maar dit help nie meer nie.  Is daar raad en hoop vir my?

Offline mielie

• Forum Admin
  • Administrator
  • Hero Member
Help
« Reply #2 on: August 30, 2008, 10:25:19 PM »
Ja natuurlik is daar hoop vir jou. Ons sal jou op die gebedslys plaas en ook aan die res van jou probleme aandag gee deur middel van berading. Sterke.

Dr Amanda

• Guest
Help
« Reply #3 on: October 20, 2008, 02:44:55 PM »

Ek het jou briefie gelees en dit is so hartseer. Juis omrede ek weet dat ons ABBA Vader vir jou die lewe in oorvloed bedoel het en dat jy beroof word daarvan. Ek lei hieruit af dat jy met baie onverwerkte seer emosies sukkel en dat eet vir jou 'n vlugmeganisme geword het. Die uiteinde is dat jy nou is waar jy is. Dit is jammer dat jy nie vroeer reeds aangeklop het vir hulp en raad nie, maar nietemin dit is nooit te laat nie en daar is hoop vir die situasie. Ek kan ongelukkig nie vir jou 'n towerstaffie swaai en belowe alles sal regwees nie - dit werk ongelukkig net nie so nie. Maar as jy jouself verbind tot geestelike en emosionele genesing en groei, kan jy die onverwerkte emosies verwerk, waarna jou angs sal afneem en uiteindelik sal genees. Dit sal tot gevolg he dat jy nie meer kos as 'n troosmiddel of ontvlugting sal gebruik nie en met harde werk, kan jy die oortollige rolletjies afskud. Die probleem met gewig is dat ons vrouens geneig is om na kitsoplossings te wil gryp, terwyl die oorsaak nie aangespreek word nie. In jou geval is die oorsaak die onverwerkte emosies en solank jy dit nie in die oe kyk nie, is ek jammer maar gaan geen dieet help nie. Die motorongeluk waarin jy betrokke was, was 'n traumatiese situasie wat duidelik ook nog nie verwerk is nie. My raad aan jou is om 'n pastorale barader te gaan spreek en jouself regtig te verbind tot geestelike en emosionele groei tot genesing. Sterkte, dit verg moed om op te staan en beheer van jou lewe terug te neem! Maar met JESUS het jy die oorwinning.  - Dr Amanda

quote:
Originally posted by mielie

Ek het 'n jong kind wat ek alleen grootmaak nadat ek en die kind se pa een week na sy geboorte geskei is.  Sy pa dra nie finansieel tot sy sorg by nie.  Na 'n motorongeluk het ek aan 'n angsfobie begin lei.  Dit het vererger namate ek al hoe meer gewig aangesit het.  Ek weeg tans 130kg en wil amper nie meer uit my kamer uit kom nie.  my familie verstaan nie wat anngaan nie en dink ek moet myself net regruk.  Ek probeer maar is onsuksesvolen elke keer vererger dit my toestand en wil ek netnog minder uit my kamer uitkom.  ek kan glad nie in 'n kar inklim nie.  Die angs is te veel.  Ek voel dat as ek net gewig kan verloor alles sal regkom, maar hoe.  Ek kry dit nie reg nie.  

Ek gebruik al 5jaar lank  medikasie (epinutin) maar dit help nie meer nie.  Is daar raad en hoop vir my?

Offline mielie

• Forum Admin
  • Administrator
  • Hero Member
Help
« Reply #4 on: December 03, 2008, 08:02:43 AM »
Via e-pos ontvang

Hi Ek sit met 'n geweldige probleem om myself te aanvaar.  Ek hou nie eens vanmyself nie.  Ek het nou betrokke geraak by 'n buitelandse website waar ek oorlaai word met komplimente oor my looks. Okay ek is al 44 jaar oud.  Dit is soos balsem op my gemoed en gee my 'n rede om my kop op te tel en die wereld in die oe te kan kyk. Dit help ook glad nie dat ek nie eens 'n huis of 'n kar het nie. Inteendeel laat dit my meer soos 'n stuk rubbish, en niks voel.  My soeke na God lewer ook niks op nie. Ek het al gehuil gebid (nou nie meer nie) maar Hy bly hierdie onpersoonlike stilswyende God.  Ek sien geen lig vir myself aan die einde van die tonnel nie

Offline mielie

• Forum Admin
  • Administrator
  • Hero Member
Help
« Reply #5 on: December 03, 2008, 08:24:22 AM »
Net die feit dat jy hier gepos het sÍ vir my dat jy na die waarheid in jou lewe soek.  Dit op sigself is nie die gedrag van 'n stuk rubbish nie.  Dink net GOD het jou belangrik genoeg geag om aan jou jou lewe te skenk.  EN toe maak Hy jou nog aantreklik ook. Niks in jou lewe gebeur verniet nie, niks gebeur toevallig nie.  DIt is altyd oorsaak en gevolg.  

Kom ons veronderstel dat jy dalk verkeerde keuses in jou lewe gemaak het en nou in 'n posisie sit waarin jy geen hoop op 'n toekoms het nie.  Nie eers 'n kar nie.  Die vraag is wat gaan jy nou daaraan doen?  Gaan jy dit net so los en jou self bly kasty of gaan jy opstaan?

Dalk is jy bang vir opstaan omdat jy nie meer vertroue in jouself het nie.  Jy is nie alleen nie.  Die meeste van ons voel soms so. Daarom het JESUS vir ons sondes gesterf en opgestaan en berei Hy vir ons plek by die VADER voor.  Plek in die paradys.  Ja, ook vir jou. Dit is die belangrikste keuse wat jy ooit gaan maak.  Moet dit nie laat verby gaan nie

Dalk sÍ jy: "maar ek het nie verkeerde keuses gemaak nie.  Die lewe het net sy rug op my gedraai."  Wel, dan wil ek vir jou sÍ berei GOD jou voor vir die plek waar jy vir HOM moet werk sodat jou lewe Hom kan verheerlik.  Ons sien dit by die man wat blind gebore was en die dissipels gevra het wie het gesondig hy of sy ouers?  Jesus het geantwoord, niemand nie.  HIerdie is tot MY eer en toe genees Hy hom.

Jy moet self besluit watter een van die twee op jou van toepassing is en dan begin jy by vergifnis.   Vergewe almal wat jy dink jou te nagekom het. Vergewe hulle werklik.  Selfs al is hulle al dood.En dan vergewe jy jouself vir al die foute wat jy al begaan het.  Want hierdie dinge steel 'n mens se lewe.  As jy dit hou dan bly dit en steel jou lewensvreugde. Dan gaan dit nooit weg nie.  Dit bly net daar.  Totdat jy vergewe en vergeet.  Hierdie vergeet gaan oor die feit  dat ons nie daaroor kan bly tob nie.  Dan bly ons net waar ons was.  Gebind aan die sonde en dan het aesus Sy offer vir jou verniet gebring.  Aanvaar Sy vergifnis en leef die lewe van een wat vry is.  Soek Sy wil in jou lewe.

Laat weet my hoe dit met jou gaan.

mielie
quote:

Hi Ek sit met 'n geweldige probleem om myself te aanvaar.  Ek hou nie eens vanmyself nie.  Ek het nou betrokke geraak by 'n buitelandse website waar ek oorlaai word met komplimente oor my looks. Okay ek is al 44 jaar oud.  Dit is soos balsem op my gemoed en gee my 'n rede om my kop op te tel en die wereld in die oe te kan kyk. Dit help ook glad nie dat ek nie eens 'n huis of 'n kar het nie. Inteendeel laat dit my meer soos 'n stuk rubbish, en niks voel.  My soeke na God lewer ook niks op nie. Ek het al gehuil gebid (nou nie meer nie) maar Hy bly hierdie onpersoonlike stilswyende God.  Ek sien geen lig vir myself aan die einde van die tonnel nie

Dr Amanda

• Guest
Help
« Reply #6 on: December 22, 2008, 12:14:38 PM »

Ek het jou briefie gelees. Dankie dat jy die vrymoedigheid geneem het om hier in te skryf en jou hart uit te stort. Ek stem saam dat dit 'n bewys is van jou moed waaroor 'rubbish' nie beskik nie! Maar eintlik gee jou briefie nie genoeg inligting om ten volle daarop te kan reageer nie. Ek stel voor dat jy 'n pastorale berader moet gaan spreek sodat hy/sy kan vastel hoekom jy jouself nie kan aanvaar nie. Iewers is daar 'n seer wortel wat hierdie gedrag tot gevolg het. Die seer veroorsaak ook dat jy God as stilswyend en afwesig beleef, terwyl dit nie is hoe Hy is nie, maar jou ervaringsgeskiedenis laat jou so voel. Dit bekommer my dat jy aanvaarding op 'n buitelandse webblad soek - dit is die verkeerde plek om daarna te soek! Aanvaarding is 'n onskatbare pilaar binne jou selfverhouding en wanneer dit ontbreek sal dit altyd vir jou voel asof iets kort! Hoekom is jy op 44 nog alleen? Is jy geskei? Daar is so baie vrae wat duidelikheid hierop kan werp en daarom wil ek eintlik by jou pleit om iemand te gaan spreek! Daar is vir jou genesing en vryheid in Jesus Christus. Ek het begin Augustus 'n praatjie oor selfaanvaarding oor Radio Overvaal gebring - kyk of jy die Cd in die hande kan kry en luister ook daarna. Baie sterkte - Dr Amanda.

quote:

Via e-pos ontvang