Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Groet / 23 Junie 2018
« Last post by Blikkies on June 23, 2018, 10:18:05 PM »
Naands, jammer ek so stil, l al 5 weke plat met asmatiese brongitus, sal binnekort wees begin pos

Lekker aand vir elkeen en gesende Sondag vir julle
2
Geestelike Inspirasie / SOEKTOG NA BOUERS PLEKS VAN BREKERS
« Last post by Blikkies on May 02, 2018, 11:15:40 AM »
SOEKTOG NA BOUERS PLEKS VAN BREKERS

Deur Isak Burger

Die eerste inligting wat ons oor God in die Bybel bekom, is dat Hy die Skepper is - van die sienlike en die onsienlike, hemel n aarde. Dit is een van die mees basiese geloofstukke van die Christelike Kerk universeel en die woorde waarmee feitlik elke geloofsbelydenis begin.
Oor h Hy geskape het, hoe lank terug en hoe lank dit geneem het, wil ek nie hare kloof nie. Feit is dat God die Begin van alles is. Sy skepping is uit liefde gebore en meesterlik gedoen.
Hierdie genererende, skeppende eienskap het God ook in die hart en siel van die mens, die kroon van sy skepping ingebou. Mense wat skep en wat opbou, gee onbewustelik uitdrukking aan die bedoeling van sy/haar Maker.
Aan die ander kant is daar die Bose, Satan. Een van sy wesens-eienskappe is om te breek, te vernietig. Hy het n perverse behae daarin om alles wat God so goed en mooi geskape het, te skend en te breek. Alle gebrokenheid en onvolmaaktheid in ons wreld kan direk of indirek na die Bose herlei word. Waar God die Groot Maker is, is die duiwel die groot breker.
Satan se spoor van vernietiging is sedert die die sondeval sigbaar vir almal om te sien. Natuurlik gebruik hy ook mense in hierdie vernietigings-proses. En natuurlik het die mens as vrye morele wese nog altyd die keuse gehad of hy n mede-bouer saam met God wil wees of n mede-breker saam met die Bose.
Niks en niemand het sy voortgaande slopingswerk vrygespring nie. Alles wat God mooi en goed gemaak het, wil hy skend. Jy kan dit sien in die natuur, in gemeenskappe, in gesinne en huwelike en in die gees, psige en liggame van mense.
Daar sou geen smart en onvolmaaktheid gewees het, as daar geen Bose en sonde was nie. Dit was die essensie van Jesus se lewe op aarde en veral sy dood aan die kruis - om heel te maak wat Satan en sonde gebreek het. (Joh. 10:10)
Toenemend die afgelope maande en weke - veral hier in SA - word ons nuus oorheers deur betogings en opstande waartydens dt wat andere opgebou het, deur vandale, woestaards, vernietig word. Ons sien dit dag vir dag op TV en koerante.
Wat besiel mense wat klinieke, skole, laboratoriums, biblioteke, ambulanse, noodvoertuie, publieke geboue en ander mense se eiendom in waansin te verbrand en te vernietig? Die mees sinnelose is die vernietiging js van daardie dinge wat terwille van gemeenskappe se eie heil en voordeel gebou is en gebruik word.
Woede oor swak dienslewering en korrupsie is verstaanbaar en optogte en betogings daarteen is n demokratiese reg. Maar om n spoor van vernietiging en verbreking agter te laat, lyk al te veel na die manifestering van die gees van die Groot Breker. In kort, dis boos!
Om af te breek, te vernietig en te verwoes, is maklik, vinnig en dwaas.
Soos in Esegil 22:30 soek God egter steeds mense wat kan opbou - verhoudings, gemeenskappe, sy Koninkryk.
3
Gesels saam. / Re: Facebook Waarhede
« Last post by Blikkies on May 02, 2018, 11:12:29 AM »
LEWE IN DIE WIL VAN GOD

Vier maande van ons jaar is verby, die eerste kwart is weg, waar gaan ons tyd heen? Kan u sien dat tyd baie kosbaar is, ons kan nie bekostig om kanse in die lewe te vat nie, die lewe is kort, GOD se tyd is altyd NOU. Maak die beste van alles, gee aan GOD wat HOM toekom, ons hele lewe behoort aan GOD, ons maak HOM baie gelukkig as ons SY wil doen. Petrus het verstaan wat dit beteken om in die wil van GOD te wees, hoor hoe mooi het hy dit beskryf, lees saam 1 PETRUS‬ 4 vers 2
om die orige tyd in die vlees nie meer volgens die begeerlikhede van die mense maar na GOD te leef nie, maar volgens die wil van God.
👉Ons lewe nie na die vlees nie, nie ons eie begeertes nie, Maar na die wil van GOD en wat HY vir ons in stoor het, prys SY NAAM. So het Johannes dit onder leiding van die HEILIGE GEES vir ons ook opgeteken in
I JOHANNES‬ 2:17
En die wreld gaan verby en sy begeerlikheid, maar hy wat die wil van God doen, bly vir ewig.
👉Ons kyk na die belofte van ewig Ons wil nie tyd vermors en ons ophou met onsinnige dinge wat ons skade doen nie! Daar is ewigheid saam met ons VADER wat wag, dankie HERE! Ons loof U NAAM. Eintlik is dit baie maklik om die HERE te dien, die duiwel laat dit moeilik lyk, maar as jy eers begin sal jy sien dit is nie so moeilik nie, HY gee ons die krag om elke struikel blok te oorkom, Ons glo net in HOM, Hou ons o net op HOM, Vertrou net op HOM! Daar is nie kort pad nie, elke afdraai lei na moeilikheid of is dood loop straat, die pad na GOD toe is al uitweg. HY is ons KRAG, HOOP, VREUGDE, GELUK, VOORSPOED en SEN, in JESUS se NAAM.
🙏VADER, sen almal wat vandag saam gelees en gebid het asseblief, hou hulle vas asseblief HERE want hulle is Kosbaar. Ek vra dit in JESUS se NAAM en onder SY BLOED. Amen.
Klou Vas Aan GOD
4
Gedagte vir die Dag / Re: Coram Deo Gedagtes
« Last post by Blikkies on May 02, 2018, 11:10:58 AM »
Ons word soms tot n stilstand gedwing deur God om ons te keer om nie seer te kry nie.Baie keer word ons kwaad vir God omrede Hy ons tot stilstand dwing. Ons wil altyd ver vooruit hardloop weg van God af. Ons wil alles nou gedoen he en nie geduldig daarvoor wag nie. Ons kry seer en swaer omrede ons vooruit wil hardloop maar God sit soms Sy hand voor ons neer dat ons nie kan vooruit hardloop nie, dis wanneer dit vir my en jou voel niks werk uit op ons tyd nie. Wanneer ons kwaad word, is wanneer God ons bietjie stop. Nie om alles weg te vat nie maar sodat ek en jy by Hom stap.God het reeds ons roetes uitgewerk. Hy weet klaar waar is alles wat ons kan seermaak of waar ons kan afdwaal. Jou omstandighede is nie so groot nie. Stap net saam Hom dan sien jy hoe maklik kom jy deur dit of oor dit. Ons as mens will altyd alles nou gedoen he. God werk anders. Hy het sy eie tyd en dis net die perfekte tyd. Wees gehoorsaam aan Hom. As Hy jou tot n stilstand dwing, weet daar is altyd n rede.
5
Groet / 02 Mei 2018
« Last post by Blikkies on May 02, 2018, 11:07:57 AM »
Goeie mre, mag jy 'n lekker dag h
6
Dankie Here / Re: Blikkies
« Last post by Blikkies on April 19, 2018, 06:53:35 PM »
dankie Pappa Vader vir die pragtige dogtertjie wat U aan ons geleen het
7
Groet / 19 April 2018
« Last post by Blikkies on April 19, 2018, 06:51:46 PM »
Goeienaand, gesende nagrus
8
Groet / 31 Maart 2018
« Last post by Blikkies on March 31, 2018, 09:01:30 PM »
Goeie naand op hierdie laaste aand van Maart 2018
9
Dankie Here / Re: Blikkies
« Last post by Blikkies on March 30, 2018, 10:38:42 PM »
Dankie Here vir die milde ren wat u oor ons uitgestort het
Dankie dat U ook vir my aan die kruis gesterf het
Dankie dat ek ook nou deur U bloed verlos is
10
Koringkorrels / 30 Maart 2018
« Last post by Blikkies on March 30, 2018, 10:36:59 PM »
Mat 16:24  Toe s Jesus vir sy dissipels: As iemand agter My aan wil kom, moet hy homself verlon en sy kruis opneem en My volg
Pages: [1] 2 3 ... 10