Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Koringkorrels / 03 Desember 2017
« Last post by Blikkies on December 03, 2017, 08:12:40 PM »
Die HERE is my herder

Psa 23:1  Ďn Psalm van Dawid. Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. 
Psa 23:2  Hy laat my neerlÍ in groen weivelde; na waters waar rus is, lei Hy my heen. 
Psa 23:3  Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil. 
Psa 23:4  Al gaan ek ook in Ďn dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf diť vertroos my. 
Psa 23:5  U berei die tafel voor my aangesig teenoor my teŽstanders; U maak my hoof vet met olie; my beker loop oor. 
Psa 23:6  Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe; en ek sal in die huis van die HERE bly in lengte van dae. 
2
Gebedslys / Re: Gebed vir Lenie
« Last post by Blikkies on December 03, 2017, 08:09:46 PM »
Pappa Vader, ek dra weereens vir Lenie aan U op, U weet hoe seer sy het, U weet hoe geswel sy is en haarself daaroor bekommer, U ken haar gemoedstoestand maar dankie Here, U weet ook hoe sterk en diep haar geloof is
Raak haar aan asb Vader met U hand van geneesing
Amen
3
Groet / 03 Desember 2017
« Last post by Blikkies on December 03, 2017, 08:07:55 PM »
Sterkte vir jou nuwe week, mag dit 'n baie geseŽnde een wees
4
Groet / 02 Desember 2017
« Last post by Blikkies on December 02, 2017, 08:54:40 PM »
NaandsÍ, lekker aand vir jou
5
Dankie Here / Re: Blikkies
« Last post by Blikkies on December 02, 2017, 08:53:49 PM »
Dankie Here vir die lieflike reŽn wat geval het
6
Gesels saam. / Re: PoŽsie
« Last post by Blikkies on November 30, 2017, 07:29:10 PM »
Sometimes
by waterstrome

I know that sometimes you might think that you are alone. But I'm always here. Sometimes it might seem that the world are againts you,
But Me, you Lord, will always provide.
When the clouds gather around you, just remember, the flowers needs rain. For the grass to be green for you to rest on, I have to send the rain. I will color your skies with special people on your way.
Listen to the song of the birds, and learn their words.
Just but your faith in Me again. Just put your head on My chest, follow the heartbeat to slow you down. I am preparing the road for you. I have already set a place at My table.
Keep My words in your heart. Give My path a leading change. I will never leave you alone. Your name is written in My palm.
You are mine and I am your God.
Put your trust in Me.
I will protect and provide.
7
Gesels saam. / Re: Vers 'n dag
« Last post by Blikkies on November 30, 2017, 07:28:13 PM »
Die krag van Gods Woord
Neville Turley
 
Die man het geglo wat Jesus vir hom gesÍ het, en gegaan. Johannes 4:50
 
Hoe dikwels het jy al in die kerk gesit of jou Bybel gelees en geweet dat die boodskap direk vir jou is? Wat was jou reaksie? Ons vers vandag handel oor een man se reaksie op die woorde van Jesus.
 
Die volle storie word in Johannes 4:46-54 vertel. Jesus was in Kana, sowat 40 kilometers vanaf Kapernaum, waar die seuntjie van 'n regeringsamptenaar op sterwe gelÍ het. Sy pa het van Jesus gehoor en hy het na Hom toe gegaan. Hy het Jesus gesmeek om na Kapernaum te gaan en sy seun te genees.
 
Jesus sÍ vir hom: ďGaan maar huis toe, jou seun lewe.Ē
 
Ware geloof verlang dat ons die krag van Gods woord sal erken en ons daaraan sal onderwerp. Die regeringsamptenaar sÍ: "kom". Die Seun van die timmerman sÍ "gaan".
 
Die regeringsamptenaar glo Jesus en gehoorsaam vertrek hy na sy huis. Dit is 'n lang pad van Kana na Kapernaum en hy moet langs die pad oornag. Die volgende dag kom sy werksmense hom tegemoet en vertel hom die goeie nuus dat sy kind lewe en besig is om te herstel. Hy vra hulle toe presies wanneer hy begin beter word het, en hulle antwoord hom: ďGistermiddag eenuur het die koors hom verlaat.Ē Johannes 4:52
 
Die pa het toe besef dat dit op dieselfde oomblik was waarop Jesus vir hom gesÍ het: ďJou seun lewe.Ē Die Bybel vertel ons dat hy en sy hele huisgesin het tot geloof in Jesus gekom.
 
Ons kan baie uit hierdie gedeelte oor die krag van die woord van God leer, wat vandag nog net so relevant is as toe. Die Here werk steeds deur die krag van Sy woord. God praat steeds met ons deur die Bybel.
 
Ons Almagtige Here is onveranderlik. Sy boodskap is dieselfde as wat dit 2 000 jaar gelede was. Hy is nog net so naby en toeganklik aan almal wat in hulle nood tot Hom nader ‑ net soos toe Hy 'n seuntjie op 'n afstand van ongeveer 40 kilometers weg genees het.
 
Gebed: Vader, ek het U nodig. Wanneer U met my deur u Woord praat, skenk aan my die genade om nie net te luister nie, maar om te glo e
8
Gesels saam. / Re: So maak mens deur Jacob Rheeder (Facebook)
« Last post by Blikkies on November 30, 2017, 07:26:45 PM »
Salusa 45
 
Hey dude, stop nou jou hardekwasgeit. Jy weet en ek weet daar wag vir ons Ďn beter lewe en toekoms in Christus. Ja, maar die dominee preek te lank en daai kerk is te dood en ek is vandag te moeg vir kerk. Sure, met daai houding gaan jy vir ewig met Ďn dikbek loop. Sleep nader jou bybel, snuffel rond in Rom 8:1-17 en begin lewe!

Rom 8:1 - 17 :  Daar is dan nou geen veroordeling vir die wat in Christus Jesus is nie, vir die wat nie na die vlees wandel nie, maar na die Gees. Want die wet van die Gees van die lewe in Christus Jesus het my vrygemaak van die wet van die sonde en die dood. Want God het wat vir die wet onmoontlik was, omdat dit kragteloos was deur die vlees deur sy eie Seun in die gelykheid van die sondige vlees te stuur, en dit ter wille van die sonde, die sonde veroordeel in die vlees, sodat die reg van die wet vervul kon word in ons wat nie na die vlees wandel nie, maar na die Gees. Want die wat vleeslik is, bedink vleeslike dinge, maar die wat geestelik is, geestelike dinge. 
Want wat die vlees bedink, is die dood, maar wat die Gees bedink, is lewe en vrede, omdat wat die vlees bedink, vyandskap teen God is; want dit onderwerp hom nie aan die wet van God nie, want dit kan ook nie. En die wat in die vlees is, kan God nie behaag nie; julle is egter nie in die vlees nie, maar in die Gees, as naamlik die Gees van God in julle woon. Maar as iemand die Gees van Christus nie het nie, diť behoort nie aan Hom nie.  Maar as Christus in julle is, dan is die liggaam dood vanweŽ die sonde, maar die gees is lewe vanweŽ die geregtigheid. En as die Gees van Hom wat Jesus uit die dode opgewek het, in julle woon, dan sal Hy wat Christus uit die dode opgewek het, ook julle sterflike liggame lewend maak deur sy Gees wat in julle woon. Daarom dan, broeders, is ons skuldenaars, nie aan die vlees om na die vlees te lewe nie;  want as julle na die vlees lewe, sal julle sterwe, maar as julle deur die Gees die werke van die liggaam doodmaak, sal julle lewe. Want almal wat deur die Gees van God gelei word, diť is kinders van God. Want julle het nie ontvang Ďn gees van slawerny om weer te vrees nie, maar julle het ontvang die Gees van aanneming tot kinders, deur wie ons roep: Abba, Vader! Die Gees self getuig saam met ons gees dat ons kinders van God is; en as ons kinders is, dan ook erfgename, erfgename van God en mede erfgename van Christus, as ons naamlik saam met Hom ly, sodat ons ook saam met Hom verheerlik kan word. 
9
Gebedslys / Re: Gebedslys
« Last post by Blikkies on November 30, 2017, 07:17:21 PM »
Kom ons bid vir Gerda wat ernstig siek lÍ in Mediclinic Vereeniging ICU met geperforeerde ingewande en ook vir Henry en die gesin
10
Gebedslys / Re: Gebed vir vandag.
« Last post by Blikkies on November 30, 2017, 07:16:20 PM »
Here Jesus, Seun van God deur U is alles moontlik Here. U het vir die geringste gestop, vir die grootste sondaars het U, U oor ontferm; die wat geloof getoon het, het U voor tyd gemaak, het U aan die hand geneem bemoedig en gesond gemaak. Here Jesus, ons staan ook vanoggend blind langs die pad en roep U vra dat U ook ons moet help in ons tekortkominge, in ons verhouding tot die onregverdige. Here, gee ons die insig oor wat U vir ons inplek het vir ons toekoms. Vader, haal die skille van ons oŽ af sodat ons U wil, Jesus Christus kan sien, Hom in elke situasie sal soek, U grootheid deur Jesus, U belofte vir ons, die gelowiges in Hom. Amen.
Pages: [1] 2 3 ... 10