Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Gebedslys / Re: Gebed vir vandag.
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 04:25:31 AM »
Abba en Vader, U groot en Almagtig, ons loof en prys U Naam, Naam bo alle name. Vader, dankie vir die wete dat wanneer ons met die verlede breuk dat ons nie ons moet verknog aan die verlede nie, maar dat ons vorentoe moet beweeg. Here, dat ons moet afsny met die oue en ons lewe vul met die nuwe. Bewaar ons Here Jesus van die bekende en gee ons die geloof, ongeken, om die dag, die onbekende in te gaan op die belofte van U; die wat deur U leef as nuwe mense met ‘n nuwe toekoms is. Amen.
2
Gesels saam. / Re: Dien soos 'n kind deur Louis Joubert
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 04:24:29 AM »
Markus 2:18-22
Johannes se volgelinge en die Fariseërs was besig om te vas, en die mense kom toe en vra vir Jesus: “Waarom vas die volgelinge van Johannes en die volgelinge van die Fariseërs, maar u dissipels vas nie.” Jesus antwoord hulle: “Kan die bruilofgaste dan vas terwyl die bruidegom by hulle is? Nee, solank hulle die bruidegom by hulle het, kan hulle nie vas nie. Maar daar sal ‘n tyd kom wanneer die bruidegom van hulle weggeneem sal word. Dan, op daardie dag, sal hulle vas. Niemand lap tog ou klere met ongekrimte materiaal nie, want dan skeur die nuwe lap nog ‘n stuk van die oue uit, en die gat word net groter. Niemand gooi ook nuwe wyn in ou velsakke nie, want dan laat die wyn die sakke oopbars, en die wyn sowel as die sakke gaan verlore. Nuwe wyn word in nuwe sakke gegooi.”

Gebed
Vader in die hemel, dankie dat ons nie alleen gelaat is nie, nie met rituele waaraan ons verknog moet wees, nie wanneer ons U by ons het nie. Vader, dankie vir die versekering van hoe ons moet lewe wanneer ons in U voetspore volg. Dankie ook Here Jesus dat ons deur rituele, U kan soek in sake waarin ons leiding nodig het, wanneer ons nodig het om te breuk met die oue en die nuwe aan te hang. Vader, dat ons deur vas en gebed U kan soek in dit waarin ons twyfel en nie weet hoe om situasies aan te pak nie. Vader, dankie dat ons ons kan losbreuk van die normale en sal opgee wat U ons meë seën uit genade sodat ons U wil vir ons in die sake waarin ons nie volle versekering het sal soek.

Here Jesus, ons bid dat die Heilige Gees wat U vir ons gegee het ons oë sal oop maak wanneer ons die ou mens wie en wat ons in die węreld was wil lewe. Vader, dat waar ons weet wat U wil is, U vir ons dan die krag sal gee om NEE te sę: “satan gaan weg,” want die Bruidegom is by my, in my gedagtes in my werke deur die Heilige Gees.

Abba en Vader vat hierdie lappies kombers lewe wat ons voer weg en gee ons ‘n nuwe lewe, ‘n lewe vry van die verlede. Vader, ‘n lewe wat gebaseer is om te doen wat reg is in U oë. Here Jesus, dankie ook vir ons verlede waaruit ons kon leer en waaruit ons die goeie kan neem en daarop kan bou om net nog elke dag nader en nader aan die Bruidegom te kom.

Mag die liefde van God ons Skepper, ons laat leef, ‘n nuwe lewe wat ons deur die opstanding van die Here Jesus ontvang het met die leiding van die Heilige Gees in ons uitgestort deur Jesus, Seun van God. Amen.
3
Gesels saam. / Re: Leef vir God deur jou gesin
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 04:21:56 AM »
Breuk met selferkening

Selferkening kan en sal seëninge van jou weghou. Jesus het baie wonderwerke verrig, maar altyd gevra dat hulle dit moet stil hou. Hy het herhaaldelik die dissipels en die mense wat Hy gesond gemaak het gevra om nie te sę dat Hy die Seun van God is, die Een, wie God Almagtig gestuur het nie. Jesus wil ons daardeur leer dat die eer kom die Een toe uit wie jy jou krag ontvang. Hoe graag soek ek en jy nie self erkening nie? Of nog beter hoe vies is ons nie vir wanneer iemand anders die “shine” van ons wegvat vir wat ons gedoen het? Soek ons nie selferkening nie? Wanneer ons die eer aan die genade van God die Vader gee vir die vermoë en talente waarmee Hy jou en my geskape het, dan steel niemand die “shine” van jou nie, maar van God, jou Skepper. Die Woord leer ons dat wanneer jy vas en jy verkondig aan almal dat jy vas en die mense kan ook sien jy loop rond in selfbejamering, gaan jy geen seën daaruit kry nie, want jy het klaar jou deel van seëning by die mens gekry en daardeur God se seëning verbeur. Pasop vir “Ek verdien dit,” jy neem self die seëning oor jou weg. Leef voluit met die wete dat jou Bruidegom is by jou. Is Hy trots oor hoe jy Hom verteenwoordig, want Hy wil wees. Wat ‘n salige wete!!!
4
Gesels saam. / Re: E - KERK deur Stephan Joubert
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 04:17:46 AM »
Ligloop vir “onetiese amnesia” - die verkeerde soort geheueverlies!

deur Stephan Joubert

Een ding wat ons almal in gemeen het is dat ons vergeet! Datums, afsprake, name- jy noem dit en ons vergeet dit. Dit wat ons eintlik moet vergeet, naamlik al die onregte wat ander aan ons doen, onthou ons lewenslank. Ons vergeet wat saakmaak in ons lewe en ons onthou wat ons eintlik behoort te vergeet. Ons is dus nie so vroom soos wat ons dink nie. Verskeie studies van proff. Francesca Gino en Maryam Kouchaki bevind juis dat ons minder detail oor ons eie onetiese gedrag uit die verlede onthou as van al ons ander gedrag. Hulle beskryf hierdie vermoë om ons goor gedrag blitsvinnig te vergeet as “onetiese amnesia.” Ons sien blykbaar nie kans vir die skuldgevoelens wat hiermee saamloop nie. Dit is volgens hulle ook die rede hoekom ons daardie einste onetiese dade in die toekoms dikwels weer herhaal.

Ons vergeet ons foute om ons skuldgevoelens te beperk en om ons gewetens stil te kry wat ons aankla as ons droogmaak. Daarom dat ons eie karaktervorming in God se teenwoordigheid nie behoorlik vorder nie. Hy duld immers nie sulke “onetiese amnesia” nie. Jesus nooi ons dringend uit om sy vrymakende roete te volg. Hy nooi ons uit om ons droogmaak-sessies van gister en eergister in die oog te kyk, maar om dit opreg aan sy voete neer te sit en dit ook net daar te los. Dan systap ons nie ons “fabrieksfoute” nie. Nee, dan gaan verantwoordelik daarmee om deur dit op die regte Plek te herken, te bely en ook te laat staan. Dan leef ons reg vorentoe uit die Here se genadehand. Dan onthou ons hoe genadig God is en deel ook hierdie genade met ander wat dit nog nie onthou of ervaar nie.
5
Gesels saam. / Re: So maak mens deur Jacob Rheeder (Facebook)
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 04:16:04 AM »
Guardian

Jy wil die naweek iewers heen gaan, iewers waar jy dink dit gaan lekker wees. Maar skielik is daar fout met die kar en die kitsbank sluk jou kaart en die pad soontoe verspoel en een van die kinders raak skileik siek. Frustrasie!! Wag, al ooit gedink dat God jou probeer terughou om jou te beskerm teen ‘n ongeluk of iets? (Ps 62:6,7)

Psa 62:6-7  Wees net maar stil tot God, my siel, want van Hom is my verwagting!  Sekerlik, Hy is my rots en my heil, my rotsvesting; ek sal nie ****el nie. 
6
Gesels saam. / Re: Vers 'n dag
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 04:13:16 AM »
Wen die prys
Neville Turley
 
Broers, ek verbeel my nie dat ek dit alles al het nie. Maar een ding doen ek: ek maak my los van wat agter is en strek my uit na wat voor is. Filippense 3:13
 
Regoor die węreld is baie atlete tans besig om voor te berei vir die Olimpiese Spele. Paulus het baie daarvan gehou om die Christelike lewe as 'n wedloop te beskryf en die raad wat hy aan Christene gee is dieselfde wat afrigters vandag nog aan atlete gee wat vir 'n wedloop voorberei.
 
Wanneer jy aan 'n wedloop deelneem, kan jy nie op jou louere rus nie en jy kan ook nie voortdurend aan vorige mislukkings bly dink nie.
 
Jy moet fokus op die wedloop waaraan jy nou deelneem. Deur voortdurend om te kyk, kan jou die eerste plek kos.
 
Ons moet onthou dat Christus reeds die prys vir ons behaal het, maar ons moet gefokus bly ten einde die hemelse prys te kan opeis.
 
In Paulus se tyd het die wenners van die Griekse wedlope 'n kroon van lourierblare ontvang en soms 'n bedraggie geld. Vandag se Olimpiese wenners ontvang 'n goue medalje, en heel dikwels aansienlike geldpryse van hulle dankbare lande asook winsgewende borgskappe.
 
Paulus herinner ons daaraan dat wanneer ons die Christelike wedloop voltooi het, ons ook ons prys sal ontvang, ons hemelse prys van ewige heerlikheid.
 
"Aangesien julle saam met Christus uit die dood opgewek is, moet julle strewe na die dinge daarbo waar Christus is, waar Hy aan die regterhand van God sit. Rig julle gedagtes op die dinge wat daarbo is, nie op die dinge wat op die aarde is nie, want julle het gesterwe, en julle lewe is saam met Christus verborge in God. Wanneer Christus, wat julle lewe is, by sy wederkoms verskyn, sal julle ook saam met Hom verskyn en in sy heerlikheid deel." Kolossense 3:1-4
 
Gebed: Almagtige Vader, ek dank U vir al die seëninge en sukses wat ek uit u hand ontvang. Skenk aan my die genade om nie in die verlede te leef nie, maar om elke dag vir U te leef. Gee my krag Here, om my lewenswedloop tot u eer te hardloop. Ek bid dit in die Naam van Jesus. Amen.
7
Gesels saam. / Re: Facebook Waarhede
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 04:10:23 AM »
So dikwels stuur die Vader mense op ons pad wie se seer en swaarkry onsigbaar is vir ander.
Daarom is dit nodig dat ons saggies werk met die mense wat ons pad kruis, sodat hulle Jesus se vrede en liefde deur ons ervaar
8
Gesels saam. / Re: Piet Smit Oordenkings
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 04:07:05 AM »
Ek beplan om binnekort 'n reeks : "Gedagte vir die week" te begin plak op die FB blad van WOW Music. (My huidige platemaatskappy) Die stukkies is plus/minus 3 minute lank. Ek plak 'n proeflopie hieronder. Begin die videotjie en volg dan die bygaande teks.
Ek sal laat weet sodra ons dit by WOW Music Distribution SA begin deel. Seen - Piet

Die woord SELA kom dikwels in die Bybel voor en dit staan gewoonlik as 'n enkel woord, net na 'n belangrike geestelike waarheid. SELA beteken : Stop eers met waarmee jy nou besig is, word 'n oomblik stil en dink rustig na oor wat jy nou net gelees het.

Hoe bly ek staan in geloof as God onreg, plaasmoorde, misdaad en geweld om my toelaat ? Hoe bly ek liefde deel met mense in 'n węreld vol haat. Hoe kry ek dit reg om my vyande lief te hę as my vyande ISIS vegters is wat kinders van die Here se koppe afkap?

Ek hoor hierdie vrae vandag al hoe meer. En as ek eerlik moet wees, vra ek myself hierdie soort vrae ook maar heel dikwels.

Ek vra jou nou om asb gou te SELA oor die vrae hierbo. Het jy regtig jou ISIS vyande lief ? Vertrou jy regtig die Here blindelings - ten spyte van jou omstandighede? Is jy regtig besig om Sy liefde met mense te deel, sonder om iets terug te verwag ? Wees eerlik ....

Die antwoord lę in die feit dat ons nie ons geloof moet bou op wat God doen, of nie doen nie - en toelaat of nie toelaat nie. Nog minder moet ons dit bou op die omstandighede waaruit God ons red of nie red nie. Een van die grootste foute wat ek al in my lewe gemaak het, was om God te beoordeel op grond van die optrede van Sy kinders op aarde. Die domste ding wat ek en jy vandag kan doen is om ons rug op God te draai omdat Hy nie doen wat ons Hom gevra het nie - of as Hy nie optree soos ons verwag het Hy sou optree nie.

Ons moet ons geloof alleen bou op die kern van die evangelie :
* God het my geskep as die kroon van Sy skepping.
* Deur sonde het ek my rug op Hom gedraai en verdien ek die dood en die hel.
* Die Here Jesus het tussen ons op aarde kom woon en deur Sy kruisdood my skuld afbetaal.
* Deur genade gee God my, deur die Heilige Gees, die vermoë om Hom as Verlosser te kan kies.
* Ek het daardie keuse gemaak en nou het ek die reg om 'n kind van God genoem te word.
* Ek lewe nou in dankbaarheid en hoop omdat ek weet dat Hy my eendag gaan kom haal en dat ek vir ewig by Hom in die hemel sal wees.

Alleen hierop kan jou geloof vas staan. Hieraan kan jy vashou as dinge rowwer as rof raak. Die kern van die evangelie is al wat vir jou sal bly sin maak, al vergaan die węreld ook om jou. Skryf dit neer. Leer dit uit jou kop uit. Herhaal dit elke dag oor en oor. Sę dit hardop vir jouself elke keer as jou hart wil breek oor die aakligheid van die sonde om jou en in jou.

Neem Sy liefde en kanaliseer dit na jou vyande toe. Laat Hom toe om jou vyande deur jou en namens jou lief te hę. Daar is niks groter en beter as God se liefde nie.

SELA
9
Gesels saam. / Re: Poësie
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 03:54:16 AM »
Dankbaarheid
by waterstrome

Heer, weereens kom bring U my lewe voor my.
Weereens wys U vir my net hoe dankbaar ek behoort te wees.
Die lewe wat U vir my beplan het is vir my behoeftes uitgelę. U ken my waardes. U ken my gebreuke.
Heer, ek staan dankbaar voor U. Elke dag word sag om my toe gevou. Elke opdraande is 'n klein miershopie.
Heer, U het baie padtekens en aanwysings vir my aangebring. U hou my sag in die holte van U liefdevolle hand. U verberg die groot slaggate in die pad.
Heer, ek staan dankbaar voor U want weereens het U my oë kom oopmaak. Weereens het U my die hardheid van die lewe gewys.
Heer, ek staan dankbaar voor U vandag.
U het my lewe volgens my ingerig.
10
Dankie Here / Re: Blikkies
« Last post by Blikkies on January 21, 2018, 03:51:25 AM »
Dankie Pappa Vader dat Lenie so beter is en dat sy dalk vandag kon huistoe kom, dankie dat U U hand van genesing oor haar gehou het

Pages: [1] 2 3 ... 10